Aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu i dostosowywać go do potrzeb użytkowników używamy plików cookies. Czytaj więcej

System Certyfikacji Zawodowych Certup – promocja idei uczenia się przez całe życie

Dla słuchacza

Sprawdź naszą ofertę kursów zawodowych i zdobądź certyfikat zapewniający sukces

Dla placówki

Przystąp do profesjonalnego systemu kształcenia i certyfikacji w obszarze lifelong learning

Kurs

Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (z modułem język angielski zawodowy)

Branża usługowa

Opis kursu

Dlaczego warto zdobyć zawód pracownika centrum obsługi telefonicznej w Certup?

Pracownik centrum obsługi telefonicznej świadczy usługi konsultacyjne i informacyjne dla klientów w zakresie usług, produktów i polityki przedsiębiorstwa. Pracuje z dala od swoich klientów – tych, których dane informacje dotyczą.

Na kursie Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) nauczysz się:

Na tym samym kursie nauczysz się również podstaw prowadzenia działalności gospodarczej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz nabędziesz kompetencje personalne i społeczne w branży usługowej. Po realizacji programu zajęć będziesz potrafić:

Program kursu

W ramach kursu realizowany jest moduł z języka angielskiego zawodowego. Poznasz tam słownictwo i zwroty niezbędne do komunikacji z klientem obcojęzycznym.

Przed rozpoczęciem szkolenia z języka angielskiego niezbędna jest znajomość tego języka co najmniej na poziomie absolwenta gimnazjum (poziom A2).

Na zakończenie kursu rozwiązujesz test sprawdzający zdobytą wiedzę.

Materiały szkoleniowe

EGZAMIN ZAWODOWY

Potwierdzenie nabytych kwalifikacji i umiejętności

egzamin

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

Zapisz się na newsletter